Четвер, 02.04.2020, 05:59
Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS

Горінчівський міжшкільний навчально-виробничий комбінат


Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 43
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Профорієнтаційна робота

ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА РОБОТА

        За визначення концепції профільного навчання в старшій школі МНВК – це навчальний заклад, який забезпечує потреби учнів загальноосвітніх навчальних закладів  у профорієнтаційній,  допрофесійний та професійний підготовці.

         Профорієнтаційна робота Горінчівського МНВК  спрямована на вивчення нахилів  учнів, сприяння їхньому професійному самовизначенню  залежно від індивідуальних здібностей і потреб. Робота з профорієнтації складна і тривала. Її успішність залежить від співпраці вчителів-предметників, класних керівників, практичних психологів, методиста з профорієнтації.

            Ще в середніх класах на виховних годинах, заняттях факультативного курсу "Основи вибору професії" учні знайомляться з професіями, видами діяльності фахівця, типами професій. Кожний навчальний предмет має свої профорієнтації можливості. При пошуку відомостей про різні професії підлітки знайомляться з літературою, довідниками про професії . На ці знання опирається методист з профорієнтації. Основну роботу проводимо з учнями 9-х класів. Вона полягає в профінформуванні про світ професій, в тому числі про ті, які можна здобути в Горінчівському МНВК. Первинна психодіагностика допомагає виявити інтереси, здібності і нахили учнів та вибрати профіль навчання. Таким чином виокремлюється група учнів технологічного профілю, які паралельно з навчанням у загальноосвітній школі зможуть отримати професійно - технічну освіту. Це складна і відповідальна робота,  оскільки дитині потрібно дати обґрунтовані рекомендації щодо вибору профілю навчання.

       Важливою формою роботи методиста з профорієнтації є  профконсультація. Вона передбачає  визначення учнями своїх інтелектуальних, психофізіологічних, моральних можливостей, необхідних для оволодіння конкретно обраною професією,                                                                                                                                                    що досягається за допомогою анкетування, тестування, профорієнтаційних методик, таких як методика Кондратенка, Климова, Голанда та інших. Набір тестів дає змогу  визначити інтереси учня , тип його темпераменту , основні риси характеру, тип його особистості, оптимальне для нього професійне середовище.

                Профконсультації сприяють інноваційні методи навчання, які впроваджуються колективом Горінчівського МНВК. Навчання за професіями оператор комп´ютерного набору, кухар, продавець, швачка дає змогу створювати ситуацію, де імітуються умови справжнього підприємства з його виробничими процесами. В ході виробничого навчання  відтворюється атмосфера ділового спілкування, учні мають можливості спробували сили, працюючи на конкретному робочому місці, виробити навички спілкування і поведінки в трудовому колективі.

             Серед учнів 11 класу здійснюється профвідбір. Він має на меті забезпечити неперервну освіту чи працевлаштування. До профвідбору залучаються роботодавці, викладачі ПТНЗ та ВНЗ. Горінчівський МНВК проводить спільну роботу з Хустським професійним ліцеєм сфери послуг, Мукачівським технологічним інститутом, швейною фабрикою "ТРІО", що дає змогу  учням  перейти на вищий  ступінь навчання за вибраним профілем, або працевлаштуватися за місцем проживання.

                 На завершення роботи учні заповнюють  індивідуальну     картку вибору профілю навчання:                                                                                                                                

         1.Прізвище, ім."я по батькові ( повністю)_____________________________________          

         2.Домашня адреса_________________________________________________________

         3.Число, місяць, рік народження_____________________________________________

         4.Стать(підкреслити) чол., жін.______________________________________________

         5.Школа, клас____________________________________________________________

         6.Улюблені предмети______________________________________________________

         7.Які предмети важко вивчати______________________________________________

         8.Який профіль рекомендують обрати батьки?_________________________________

         9.Який профіль обрав ти?___________________________________________________

         10.Як ти оцінюєш стан свого здоров"я взагалі і відповідно обраному профілю                навчання?____________________________________________________________________

     11.Чим подобається тобі займатися у вільний час_______________________________

 

  12.Які результати навчальних досягнень (успішність за рівням) ти маєш?_______________________________________________________________________       

   13.Рекомендація класного керівника____________________________________________

       14.Рекомендація психолога_________________________________________________

       15.Яку  професію в МНВК ти обрав?_________________________________________

       16.Дата  заповнення_______________________________________________________

 

        На основі проведеної роботи, враховуючи побажання учнів та наслідки медичного огляду, який визначає придатність до певної професії за станом здоров´я, на кінець начального року ми отримуємо попередні дані розподілу учнів технологічно профілю за професіями.

          В ході профорієнтаційної діяльності в учня формується адекватна самооцінка, виробляється вміння аналізувати професії, прагнення до саморозвитку та самовдосконалення.

                                                                                                                                                                                          

 

 

 


Пошук
Календар
«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2020
Хостинг від uCoz